پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 87
نویسنده : ایران کده

گزارش اقدام پژوهی - چگونه مهارت ریاضی دانش آموزان دیرآموزمان را برطرف کنم؟



گزارش اقدام پژوهی - چگونه مهارت ریاضی دانش آموزان دیرآموزمان را برطرف کنم؟
دسته بندی : روانشناسی و تربیتی
تگ : اقدام پژوهی,مهارت ریاضی,دانش آموزان دیرآموز,هوش ریاضی
گزارش اقدام پژوهی - چگونه مهارت ریاضی دانش آموزان دیرآموزمان را برطرف کنم؟

پژوهش پیش رو با هدف بررسی شیوه های آموزش و تقویت هوش ریاضی دانش آموزان دیرآموزمان صورت گرفت کودکان دیر آموز گروهی از کودکان هستند کودک دیرآموز کسی است که توانایی یادگیری مهارت های تحصیلی ضروری را دارد ولی میزان و عمق یادگیری وی نسبت به متوسط همسالانشان کمتراست. یکی از مشکلات بزرگی که معلّمان با آن مواجه هستند، نحوه ی تعامل با دانش آموزان دیرآموز است.

در این پژوهش با شناسایی دو نفر از دانش آموزان به عنوان دانش آموز دیرآموز، تلاش نمودیم تا ضمن شناسایی عوامل موثر بر رفتارهای مثبت یادگیری در این دانش آموزان، بتوانیم با تغییر روش تدریس و بهره گیری از بستر شاد همچنین با تعامل سازنده با اولیای ایشان گامی در جهت تقویت هوش ریاضی ایشان برداریم.

در پایان به این نتیجه رسیدیم که با بهره گیری از تدریس و استفاده بازی های شناختی - رفتاری و همچنین آموزش اولیای این دانش آموز می توان گام‌های مثبتی را در جهت تقویت هوش ریاضی دانش آموزان دیرآموز برداشت.


download - دانلود




:: برچسب‌ها: اقدام پژوهی,مهارت ریاضی,دانش آموزان دیرآموز,هوش ریاضی ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: